Schade

Het is helaas mogelijk dat bijvoorbeeld tijdens het verzendproces schade aan jouw bestelling is ontstaan.
Heel vervelend en net zoals bij alle andere schades die we kennen dienen we hiervoor enkele gevens van jou te ontvangen om de omvang, aard en oorzaak van de schade in beeld te krijgen.
Het is sowieso belangrijk om schade te melden binnen 48 uur na ontvangst van jouw bestelling (deze eis stelt onze vervoerder om claims in behandeling te nemen.)

Een retour melding is geen schade melding.

Na ontvangst van onderstaande gegevens, melden wij de schade direct bij de vervoerder indien het een transport schade betreft.
Indien het in eerste instantie geen transportschade lijkt te zijn, zullen wij de inpakbeelden die automatisch worden gemaakt tijdens het inpakproces van iedere bestelling opvragen om deze te kunnen vergelijken met het beeldmateriaal van de schade om e.e.a. uit te sluiten en/of te herleiden.

Onderstaande gegevens zijn enkel voor het aanmelden van een schade aan uw bestelling, indien je een retour wilt aanmelden verwijzen wij jou graag naar de pagina ''retourneren'':

https://homesweethomeonline.nl/Retourneren

 




Winkelen in Dussen

Een deel van het online aanbod van Home Sweet Home is ook verkrijgbaar in onze winkel in Dussen. Wil je specifiek naar de winkel komen voor een artikel wat je in onze webshop hebt gezien, neem dan voor de zekerheid eerst contact met ons op om er zeker van te zijn dat dit artikel voorradig is. De winkel in Dussen heeft onder andere 4 koopavonden door de week. Voor de actuele openingstijden klik hier.

Kom je uit de buurt dan kun je je online bestelling nog sneller in huis hebben door deze af te halen in onze winkel.
Heb je een vvv cadeaukaart gehad ? Deze kun je bij Home Sweet Home zowel in de winkel als in de webshop inwisselen. De webshop giftcard is alleen online te verzilveren.