0
Winkelwagen

Schade

Het is helaas mogelijk dat bijvoorbeeld tijdens het verzendproces schade aan uw bestelling is ontstaan.
Heel vervelend en net zoals bij alle andere schades die we kennen dienen we hiervoor enkele gevens van u te ontvangen om de omvang, aard en oorzaak van de schade in beeld te krijgen.
Het is sowieso belangrijk om schade te melden binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling (deze eis stelt onze vervoerder om claims in behandeling te nemen.)

Een retour melding is geen schade melding.

Na ontvangst van onderstaande gegevens, melden wij de schade direct bij de vervoerder indien het een transport schade betreft.
Indien het in eerste instantie geen transportschade lijkt te zijn, zullen wij de inpakbeelden die automatisch worden gemaakt tijdens het inpakproces van uw bestelling opvragen om deze te kunnen vergelijken met het beeldmateriaal van de schade om e.e.a. uit te sluiten en/of te herleiden.

Onderstaande gegevens zijn enkel voor het aanmelden van een schade aan uw bestelling, indien u een retour wilt aanmelden verwijzen u graag naar de pagina ''retourneren'':

https://homesweethomeonline.nl/Retourneren