Heeft u klachten?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een email te sturen naar contact@homesweethomeonline.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Daarnaast kunt u op gemakkelijke wijze contact opnemen met ons via ons contactformulier of contact@homesweethomeonline.nl en kijken we samen met u naar de beste oplossing.

 




Winkelen in Dussen

Een deel van het online aanbod van Home Sweet Home is ook verkrijgbaar in onze winkel in Dussen. Wil je specifiek naar de winkel komen voor een artikel wat je in onze webshop hebt gezien, neem dan voor de zekerheid eerst contact met ons op om er zeker van te zijn dat dit artikel voorradig is. De winkel in Dussen heeft onder andere 4 koopavonden door de week. Voor de actuele openingstijden klik hier.

Kom je uit de buurt dan kun je je online bestelling nog sneller in huis hebben door deze af te halen in onze winkel.
Heb je een vvv cadeaukaart gehad ? Deze kun je bij Home Sweet Home zowel in de winkel als in de webshop inwisselen. De webshop giftcard is alleen online te verzilveren.