Veel gestelde vragen

Contact

Ik heb een vraag. Hoe kan ik jullie bereiken?

Heeft u een vraag, opmerking, of suggestie? Neem dan contact met ons op. Stuur ons een e-mail via ons e-mailadres contact@homesweethomeonline.nl

Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 12.00 uur tot 20.00 uur op telefoonnummer: 0416-392114

Via whatsapp kunt u 24/7 een bericht sturen naar telefoonnummer: 06-45822114

Openingstijden Winkel

Wilt u eens rondkijken in onze winkel? Of een artikel liever eerst bekijken voordat u dit (online) koopt? Dan bent u van harte welkom aan de Sluis 8 in Dussen.
Komt u voor een speciaal voor een artikel? neem even contact met ons op of dit artikel ook aanwezig is.

De (reguliere ) openingstijden van Home Sweet Home Dussen zijn:

Maandag: Gesloten
Dinsdag: 16:00-20:00 uur
Woensdag: 16:00-20:00 uur
Donderdag: 16:00-20:00 uur
Vrijdag: 16:00-20:00 uur
Zaterdag: 10:00-17:00 uur
Zondag: Gesloten

In de winkel kunt u contant of met pin aan de kassa betalen.

Bezorgen

Wat is de levertijd van mijn pakket?         

Wanneer een artikel bij ons op voorraad is, streven wij ernaar om uw bestelling binnen 1 werkdag te verzenden. De verwachte levertijd zal altijd bij het artikel worden aangegeven.
Wanneer van een artikel de verwachte levertijd door omstandigheden niet kan worden gehaald, stellen wij u zo spoedig mogelijk op de hoogte van de verwachte levertijd.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling ook bij ons komen afhalen op onderstaand adres:

Home Sweet Home
De Sluis 8
4271 CZ  Dussen

U kunt tijdens uw bestelling aangeven wanneer u de bestelling wenst op te halen.
Zodra uw bestelling compleet is krijgt u van ons een berichtje.

De bestelling is niet aangekomen, wat is de procedure ?

De bestelling wordt standaard verzonden via postNL

Indien de bestelling per pakketpost is verzonden, controleer dan a.u.b. uw bestelling op : https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/

Is uw bestelling per brievenbuspost verzonden, dan is het mogelijk dat de bestelling bij uw buren is afgeleverd of de bestelling is op het postkantoor afgeleverd.

Het is ook mogelijk dat de zending onbestelbaar retour is gekomen. Gelieve dan telefonisch contact met ons op te nemen. Ons telefoonnummer: 06-45822114 (alleen tijdens openingstijden van onze winkel), u kunt ook een bericht achterlaten via ons contactformulier.

De betaling met iDeal is niet goedgegaan ?

Neemt u alstublieft telefonisch contact met ons op op onderstaand telefoonnummer tijdens onze openingstijden van onze winkel:
Ons telefoonnummer : 06-45822114
U kunt ook een bericht achterlaten via ons contactformulier

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Ja, bij ons is het mogelijk om achteraf te betalen.
Voor onze aanbieder kijk op onze betaal pagina.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?    

De bestelling wordt standaard verzonden via PostNL.
De verzend, verpakkings en eventuele verzekeringskosten bieden wij u aan voor een bijdrage van € 4,95
Vanaf € 60,00 euro betaald u geen verzendkosten in Nederland.
Ook bieden we diverse artikelen aan die gratis worden verzond, dit wordt duidelijk bij het artikel aangegeven.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu ?

Uw bestelling wordt met de grootst mogelijke zorg naar u verzonden, onverhoopt kan er altijd iets mis gaan. U stuurt een mailtje met eventueel enkele foto's naar contact@homesweethomeonline.nl
Vervolgens zult u per mail nadere informatie ontvangen.

Let Op! U heeft 2 dagen na ontvangst om een product als beschadigd te melden.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade aan artikelen die zijn ontstaan door derden.

Kan ik mijn bestelling retourneren ?

Ja, dit kan. U dient Home Sweet Home per mail op de hoogte te stellen van de retourverzending.Uitgebreide informatie en voorwaarden vindt u op onze pagina: Retourneren

Ik heb een klacht wat nu?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: contact@homesweethomeonline.nl

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Staat uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen, dan kunt u contact opnemen via het contactformulier

[WEBWINKELKEURWIDGET layout=new_default theme=dark color=#ea0e8b show=yes view=slider amount=6 width=manual width_amount=280px height=250px interval=5000 language=1 inline=0]

VIND ONS OOK OP :

Vind Home Sweet Home Online ook op Facebook | Volg ons & Blijf op de hoogte Facebook

Volg Home Sweet Home online op Instagram Instagram
Whatsapp 06-45822114
 Volg Home Sweet Home Online op Pinters | Nieuwste artikelen Pinterest


UW PERSOONLIJKE OMGEVING

Log hier in voor uw accountgegevens Mijn Account


 

HOME SWEET HOME

De Sluis 8
4271 CZ Dussen
Nederland
T. 06-45822114
contact@homesweethomeonline.nl
B.T.W.: NL189388213B02
KvK: 53375343

Onze Service:

  • Een breed assortiment
  • Snelle levering via Postnl
  • Betaling met iDEAL, Creditcard
  • Achteraf betaling 
  • VVV giftcards inwisselbaar
  • Webshop giftcards inwisselbaar
  • Persoonlijk advies
  • Afhalen mogelijk
  • Fysieke winkel

Alle bedragen zijn inclusief BTW -

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
© 2019 Home Sweet Home   -   Privacy Policy   -   Algemene voorwaarden   -   Klachten ?